Pirmasis puslapis > Teminė informacija > Poveikio aplinkai vertinimas (PAV) > 2010-2013 m. archyvas > Atrankos išvada dėl saugaus eismo priemonių diegimo 86 kelio ruožuose poveikio aplinkai vertinimo

 

Atrankos išvada dėl saugaus eismo priemonių diegimo 86 kelio ruožuose poveikio aplinkai vertinimo

Informaciją atrankai pateikė – UAB Infraplanas. K. Donelaičio g. 55-2, LT-44245 Kaunas; tel.: (8-37) 407548,  faks.: (8-37) 407549; el. p.: info@infraplanas.lt.


Planuojamos ūkinės veiklos užsakovas – Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos. J.Basanavičiaus g. 36/2, LT-03109 Vilnius; tel.: (8-5) 213 361, faks.: (8-5) 2131362.


Planuojamos ūkinės veiklos pavadinimas – Saugaus eismo priemonių diegimas 86 kelių ruožuose.


Numatoma planuojamos ūkinės veiklos vieta – Planuojami darbai (saugaus eismo priemonių diegimas 86 kelių ruožuose) yra visoje Lietuvoje: Mažeikių raj. sav., Telšių raj. sav, Plungės raj. sav., Kretingos raj. sav., Klaipėdos raj. sav., Rietavo sav., Šilutės raj. sav., Pagėgių sav., Tauragės raj. sav., Šiaulių m. sav., Šiaulių raj. sav., Pakruojo raj. sav., Pasvalio raj. sav., Kupiškio raj. sav., Panevėžio m. sav. ir Panevėžio raj. sav., Rokiškio raj. sav., Anykščių raj. sav., Utenos raj. sav., Ignalinos raj. sav., Ukmergės raj. sav., Kėdainių raj. sav., Šakių raj. sav., Kauno m. sav., Kauno raj. sav., Jonavos raj. sav., Vilkaviškio raj. sav., Kazlų Rūdos sav., Marijampolės sav., Kalvarijos sav., Lazdijų raj. sav., Alytaus raj. sav., Prienų raj. sav., Birštono sav., Druskininkų sav., Trakų raj. sav., Šalčininkų raj. sav., Vilniaus raj. sav., Elektrėnų sav., Kaišiadorių raj. savivaldybėje. Daugiausia saugaus eismo priemonių įdiegimo darbų numatoma vakarinėje ir pietinėje Lietuvos dalyse.


Trumpas planuojamos ūkinės veiklos aprašymas – Viso projekto „Saugaus eismo priemonių diegimo galimybių studija, projektinių sprendinių nustatymas ir pagrindimas“ metu numatomas saugaus eismo priemonių diegimas 86 ruožuose visoje Lietuvoje. Darbai sankryžose nagrinėti kaip darbai kelio ruože, o ne kaip taškinis objektas. Dalis greta esančių darbų gali būti sujungti į bendrus, kompleksinius sprendinius. Visi projekto sprendiniai numatomi ant jau esamų kelių ar jų gretimybėje. Planuojamų darbų įgyvendinimas nepaskatins eismo intensyvumo didėjimo arba jį keis nežymiai, dažniausiai mažėjimo kryptimi – daug kur sumažės greitis. Pagrindinės inžinerinės eismo saugos priemonės, siūlomos nagrinėjamame projekte yra šios: pėsčiųjų ir dviračių takų arba šaligatvių įrengimas (nurodant išmatavimus, apsauginių atitvarų ar tvorelių poreikį, dangos tipą), sankryžų rekonstrukcija (įrengiant žiedą, iškiląsias saleles, šviesoforus, pakeltas sankryžas, pėsčiųjų perėjas, apšvietimą), horizontalios greičio mažinimo priemonės (važiuojamosios kelio dalies pločio siaurinimas ar iškreivinimas), iškilios greičio mažinimo priemonės (kalneliai, plato), apšvietimo, atitvarų, kelio ženklų ir ženklinimo, pėsčiųjų perėjų įrengimas. Eismo saugos problemos ruožuose numatoma spręsti kompleksiškai derinant įvairias priemones.


Saugaus eismo priemonių diegimas numatomas šiuose kelių ruožuose:


Šiaulių r. sav. kelio Nr. A11 Šiauliai–Palanga 2,65-5,8 km. ruože pėsčiųjų-dviračių takų dešinėje pusėje, sankryžoje su keliu Nr. 4016 iškilos arba ženklintos skiriamosios salelės įrengimas;
Marijampolės sav. kelio Nr. A 16 Vilnius-Prienai-Marijampolė 133,1-134,45 km. ruože skiriamųjų salelėlių pagrindiniame ir šalutiniame keliuose įrengimas, galimas kelio platinimas, takų įrengimas tarp sankryžų ir stotelių;
Ukmergės r. sav. kelio Nr. A6 Kaunas – Zarasai – Daugpilis 70,92-73,05 km. ruože žiedinės sankryžos su kelio A2 jungiamaisiais keliais (2 vnt), pėsčiųjų-dviračių takų 72,15-73,05km (pradžia iki žiedinės sankryžos dešinėje, o likusi dalis iki kapinių -kairėje) įrengimas;
Vilniaus r. sav. kelio Nr. Vilnius – Lyda 10,75-11,42 km. ruože žiedinės sankryžos, pėsčiųjų dviračių tako įrengimas (pusė neaiški);
Panevėžio r. sav. kelio Nr. A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga 4,57-6 km. ruože pėsčiųjų-dviračių takų rekonstravimas, juos įrengiant 2,50 m pločio, siauresnės eismo juostos ženklinimas;
Kauno r. sav. kelio Nr. A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis 5,95-12,5 km. ruože rekonstruoti esamą pėsčiųjų-dviračių taką kairėje pusėje ir įrengti naują pėsčiųjų dviračių taką dešinėje iki Karmėlavos. Ruožo pradžioje ties autobusų stotele dešinėje kelio pusėje įrengti eismo juostą privažiavimui prie teritorijų ir automobilių sustojimui, kur būtų perkelta autobusų stotelė;
Kauno r. sav. Jonavos r. sav. kelio Nr. A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis 14,43-17,45 km. ruože atitvarų įrengimas skiriamojoje juostoje ir kairinių apsisukimų naikinimas;
Šiaulių r. sav. kelio Nr. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 62,38-62,75 km. ruože skirtingų lygių pėsčiųjų praėjimas, kairinių apsisukimų naikinimas
Šiaulių r. sav. Šiaulių m. sav. kelio Nr. A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas 59,43-61,13 km. ruože pėsčiųjų-dviračių takų dešinėje pusėje įrengimas;
Kretingos r. sav. kelio Nr. A11 Šiauliai–Palanga 142,036-142,500 km. ruože Trasos iškreivinimai Vydmantų gyvenvietės pradžioje ir pabaigoje, siauresnių eismo juostų ženklinimas, sankryžų įrengimas plato ir 1 - su skiriamosiomis salelėmis;
Kauno m. sav. kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 99,58-100,18 km. ruože rekonstruoti tiltą, jo pabaigoje platinant šalitiltį, kad būtų galima įrengti lėtėjimo eismo juostą arba naikinti nuovažą, eismą nukreipiant per "Megos" viaduką;
Trakų r. sav. kelio Nr. A16 Vilnius – Prienai – Marijampolė 29,39-29,59 km. ruože įrengti iškilas skiriamąsias saleles;
Kalvarijos sav. kelio Nr. A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai 85,96-86,16 km. ruože naikinti sankryžą, o eismą nukreipti per gretimą skirtingų lygių sankryžą;
Ukmergės r. sav. kelio Nr. A2 Vilnius-Panevėžys 72,1-72,3 km. ruože skirtingų lygių sankirtos arba sankryžos įrengimas, nukreipiant eismą po toliau esančiu viaduku (jungiamieji keliai šalia kelio), pėsčiųjų viaduko įrengimas;
Kauno m. sav. kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 94,94- 95,14 km. ruože įrengti skirtingų lygių praėjimą (galbūt požeminį) arba pėsčiųjų eismą nukreipti šalia kelio A6 po viaduku. Skiriamojoje juostoje įrengti tvoras;
Kauno r. sav. kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 90,5-90,7 km. ruože iškelti autobusų sustojimo aikšteles ir pėsčiuosius nukreipti per automobilių viaduką, įrengiant takus. Alternatyva - įrengti pėsčiųjų viaduką;
Pagėgių sav. kelio Nr. A12 Ryga-Šiauliai-Tauragė-Kaliningradas 177-177,7 km. ruože pėsčiųjų tako įrengimas (gal dešinėje);
Panevėžio r. sav. kelio Nr. A9 Panevėžys-Šiauliai 6,3-6,6 km. ruože skiriamosios salelės pagrindiniame ir šalutiniame keliuose, pėsčiųjų takų įrengimas tarp sankryžos ir sustojimų;
Prienų r. sav. Birštono sav. kelio Nr. A16 Vilnius-Prienai-Marijampolė 94,8-95,8 km. ruože sankryžoje įrengti iškilas skiriamąsias saleles, (ir/arba) ties gyvenvietės riba įrengti trasos iškreivinimą. Dešinėje kelio pusėje įrengti pėsčiųjų-dviračių takus tarp Prienų miesto ir kapinių (2,5m pločio);
Elektrėnų sav. kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 38,98-39,18 km. ruože įrengti žiedinę sankryžą;
Elektrėnų sav. kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 30,06-30,26 km. ruože įrengti skirtingų lygių pėsčiųjų praėjimą arba naikinti sustojimus;
Elektrėnų sav. Kaišiadorių r. sav. kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 52-56,38 km. ruože tinklo tvorų įrengimas abipus kelio;
Kaišiadorių r. sav. kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 61,6-62,1 km. ruože tinklo tvorų įrengimas abipus kelio;
Kaišiadorių r. sav. kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 70,06-70,26 km. ruože žiedinė sankryža arba skiriamosios salelės;
Šalčininkų r. sav. kelio Nr. A15 Vilnius – Lyda 41,4-41,6 km. ruože žiedinė sankryža arba skiriamosios salelės;
Šalčininkų r. sav. kelio Nr. A15 Vilnius – Lyda 45,3-45,5 km. ruože žiedinė sankryža arba skiriamosios salelės;
Vilniaus r. sav. kelio Nr. A3 Vilnius – Minskas 8,65-10,22 km. ruože Kairėje pusėje takai iki tvenkinių. Kairinių apsisukimų naikinimas, pėsčiųjų viadukas, tvorų, sienučių įrengimas dešinėje pusėje arba skiriamojoje juostoje;
Tauragės r. sav. kelio Nr. A12 Ryga-Šiauliai-Tauragė-Kaliningradas 148,500-148,900 km. ruože skiriamosios saleles, pėsčiųjų takai tarp sankryžos ir stotelių, apšvietimas;
Pasvalio r. sav. kelio Nr. A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga 40,93-41,13 km. ruože skiriamųjų salelių su praėjimu pėstiesiems įrengimas;
Panevėžio r. sav. Panevėžio m. sav. kelio Nr. A9 Panevėžys-Šiauliai 8-8,49 km. ruože Skiriamoji ilga salelė arba sustojimų naikinimas, autobusus nukreipiant per gyvenvietės gatves;
Marijampolės sav. kelio Nr. A 16 Vilnius-Prienai-Marijampolė 117,61-117,81 km. ruože skiriamosios salelės pagrindiniame ir šalutiniame keliuose, pėsčiųjų takų įrengimas tarp sankryžos ir sustojimų;
Marijampolės sav. kelio Nr. A 16 Vilnius-Prienai-Marijampolė 124,9-125,8 km. ruože pėsčiųjų-dviračių tako įrengimas dešinėje pusėje. Iškelti sustojimus į gyvenvietės gilumą. Skiriamosios salelės įrengimas tarp autobusų sustojimo aikštelių;
Kretingos r. sav. kelio Nr. A11 Šiauliai–Palanga 137-137,2 km. ruože įrengti iškilas skiriamąsias saleles, takus tarp sankryžos ir stotelių;
Klaipėdos r. sav. kelio Nr. A13 Klaipėda-Liepoja 10,86-11,06 km. ruože pėsčiųjų praėjimų įrengimas sankryžos zonoje (šalia kelio Nr. 168);
Trakų sav. kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 24,1-24,3 km. ruože žiedinės sankryžos arba salų įrengimas šalutiniame kelyje šalia kelio A1 ir sustojimų aikštelių iškėlimas į šalutinius kelius;
Klaipėdos r. sav. kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Klaipėda-Šilutė 218,000-220,800 km. ruože atitvarų įrengimas, galbūt apsisukimų naikinimas;
Anykščių r. sav. kelio Nr. 120  Radiškis–Anykščiai–Rokiškis 27,83-28,61 km. ruože iškilos pėsčiųjų perėjos, nereguliuojamų sankryžų įrengimas plato. Kelio platinti nereikia, telpa į ribas;
Kauno r. sav. kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Klaipėda-Šilutė 9,17-11,47 km. ruože raudondvario pradžioje įrengti iškilą sankryžą į Šilelio kaimą arba skiriamąsias saleles (reikalingas platinimas), tarp stotelių ir sankryžos į Šilelį įrengti pėsčiųjų dviračių takus kairėje pusėje, gyvenvietėje rekonstruoti esamus pėsčiųjų takus iki 2,50 m pločio, perėjas įrengti plato su šalia esančiomis sankryžomis. Gyvenvietės pabaigoje iki sustojimo aikštelių įrengti takus, paskutinę sankryžą už apstatytos teritorijos įrengti su salelėmis;
Marijampolės sav. kelio Nr. 201 Marijampolė-Kalvarija 3-4,78 km. ruože pėsčiųjų perėjoje plačios saugumo salelės įrengimas, takai kairėje kelio pusėje (2,50m pločio);
Rokiškio r. sav. kelio Nr. 123 Biržai-Pandėlys-Rokiškis 63,29-64,1 km. ruože iškilos pėsčiųjų perėjos, šalia gyvenamųjų teritorijų apsauginių tvorelių įrengimas, parkavimo vietų įrengimas, takų įrengimas kairėje kelio pusėje, trasos iškreivinimas arba plato ties gyvenvietės riba;
Pagėgių sav. kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda 128,960-130,600 km. ruože takų rekonstravimas iki 2,50 m pločio, perėjų įrengimas su plato arba sankryžose, pavojingose vietose, gyvenvietės ribose miesto vartų įrengimas, įrengiant trasos iškreivinimus (gali reikti platinti kelią);
Kauno r. sav. kelio Nr. 140 Kaunas-Zapyškis-Šakiai 6,02-6,22 km. ruože sankryžos su keliu Nr. 140 sutvarkymas privedant takus iki perėjų bei šalia esančios nereguliuojamos perėjos naikinimas (kelias Nr.140);
Kauno r. sav. kelio Nr. 140 Kaunas-Zapyškis-Šakiai 21,500-22,630 km. ruože sankryžose įrengti ženklintas skiriamąsias saleles (turi išsitekti ant esamo pylimo, o 21,50 km - ir dangoje);
Kauno r. sav. kelio Nr. 140 Kaunas-Zapyškis-Šakiai 17,800-18,700 km. ruože Zapyškio pradžioje trasos iškreivinimo įrengimas (gali tekti paplatinti kelią) ir pabaigoje esančioje sankryžoje iškilų skiriamųjų salelių įrengimas pagrindiniame ir šalutiniame keliuose;
Kauno r. sav. kelio Nr. 232 Vilijampolė-Žeimiai-Šėta 2,95-9 km. ruože skiriamųjų salelių įrengimas sankryžose, gali reikti platinimo nes siauras pylimas arba iškilų salų įrengimas. Šalia sodų teritorijų greičio mažinimas iki 50 km/h. Kairėje kelio pusėje pėsčiųjų-dviračių takų įrengimas tarp Kauno ir Lapių (8,50km);
Rokiškio r. sav. kelio Nr. 122 Daugpilis-Rokiškis-Panevėžys 20,375-20,963 km. ruože skiriamųjų salelių įrengimas su praėjimais pėstiesiems;
Alytaus r. sav. kelio Nr. 129 Antakalnis-Jieznas-Alytus-Merkinė 47,7-48,29 km. ruože skiriamųjų salelių įrengimas ir takų įrengimas tarp sankryžos ir stotelių;
Kazlų Rūdos sav. kelio Nr. 183 Ąžuolų Būda-Kazlų Rūda 0-4,37 km. ruože tako įrengimas bet kurioje pusėje, plotis 2,50 m;
Plungės r. sav. kelio Nr. 164 Mažeikiai-Plungė-Tauragė 65,3-66,8 km. ruože salų įrengimas ties stotelėmis, sankryžose, trasos iškreivinimas ties gyvenvietės ribomis;
Šakių r. sav. Vilkaviškio r. sav. kelio Nr. 137 Pilviškiai-Šakiai-Jurbarkas 1,7-3,95 km. ruože takų įrengimas kairėje pusėje, perėjas įrengti plato, Pilviškiuose įrengti skiriamąją salelę šalia mokyklos stotelių;
Vilkaviškio r. sav. kelio Nr. 186 Kybartai-Vištytis 1,1-3,64 km. ruože pėsčiųjų takas dešinėje kelio pusėje, 2,50 m pločio, trasos iškreivinimas ties gyvenviečių ribomis;
Altaus r. sav. kelio Nr. 132 Alytus-Seirijai-Lazdijai 11,6-12,2 km. ruože žiedinė sankryža arba skiriamosios salelės;
Kaišiadorių r. sav. kelio Nr. 142 Kaišiadorys-Žiežmariai 3,92-5,12 km. ruože skiriamųjų salelių įrengimas sankryžose su praėjimu pėstiesiems. Takų pratęsimas kairėje pusėje;
Panevėžio r. sav. kelio Nr. 195 Kėdainiai-Krekenava-Panevėžys 44,4-44,7 km. ruože įrengti iškilas skiriamąsias saleles, vieną įvažiavimą į gyvenvietę naikinti;
Kalvarijos av. kelio Nr. 131 Alytus-Simnas-Kalvarija 55,74-56,15 km. ruože žiedinės sankryžos įrengimas arba skiriamosios salelės, plato;
Vilniaus r. sav. kelio Nr. 106 Naujoji Vilnia – Rudamina – Paneriai 5,8-7,9 km. ruože Didžiasalio gyvenvietėje takai abipus kelio ir pėsčiųjų-dviračių takas iki Skaidiškių gyvenvietės;
Rietavo sav. kelio Nr. 164 Mažeikiai-Plungė-Tauragė 75,5-77 km. ruože takas kairėje kelio pusėje, skiriamųjų salelių įrengimas šalia Sauslaukio gyvenvietės sankryžoje su sustojimais ir Rietavo miesto riboje;
Alytaus r. sav. kelio Nr. 132 Alytus-Seirijai-Lazdijai 7,6-9,5 km. ruože 3 sankryžų įrengimas su skiriamosiomis salelėmis. Takų privedimas tarp sankryžų ir autobusų sustojimo aikštelių;
Kėdainių r. sav. kelio Nr. 229 Aristava-Kėdainiai-Cinkiškis 11,11-11,31 km. ruože skiriamųjų salelių įrengimas, šalutinio kelio prieigų asfaltavimas, takai tarp sankryžos ir stotelės dešinėje pusėje;
Druskininkų sav. kelio Nr. 133 Merkinė-Leipalingis 25,2-25,4 km. ruože žiedinės sankryžos įrengimas arba skiriamosios salelės su plato perėjomis. Ruože per Leipalingį važiuojamosios dalies siaurinimas;
Klaipėdos r. sav. kelio Nr. 217 Klaipėda-Jokūbavas 9,571-11,290 km. ruože gyvenvietės ribose įrengti trasos iškreivinimus „miesto vartus“, sankryžas , perėjas įrengti plato, 1 nuovažos, sankryžos naikinimas;
Kupiškio r. sav. kelio Nr. 124 Kupiškis-Vabalninkas-Biržai 1,45-1,65 km. ruože žiedinės sankryžos įrengimas arba sankryža su ilgomis skiriamosiomis salelėmis;
Utenos r. sav. kelio Nr. 111 Utena-Kaltanėnai-Švenčionys 0,3-0,8 km. ruože iškilos pėsčiųjų perėjos Utenos mieste;
Ignalinos r. sav. kelio Nr. 114 Molėtai-Kaltanėnai-Ignalina 54,83-55,38 km. ruože iškilos pėsčiųjų perėjos visame ruože per miestą, važiuojamosios kelio dalies siaurinimas, įrengiant skiriamąsias saleles ar pan. sankryžoje pabaigoje įrengti mini žiedą arba skiriamąsias saleles;
Klaipėdos r. sav. kelio Nr. 228 Dauparai-Gargždai-Vėžaičiai 7,730-8,690 km. ruože tako įrengimas platinant pylimą už atitvarų arba pėsčiųjų, dviračių eismo draudimas ruože, nukreipiant jų eismą šalia esančiu vietiniu keliu;
Klaipėdos r. sav. kelio Nr. 228 Dauparai-Gargždai-Vėžaičiai 3,000-4,420 km. ruože rekonstruoti esamus takus iki 2,50 m pločio;
Klaipėdos r. sav. kelio Nr. 228 Dauparai-Gargždai-Vėžaičiai 10,3-10,5 km. ruože abipus kelio A1 įrengti žiedines sankryžas, rengiant kelio „a1 rombo“ formos sankryžą (reikalingas naujas jungiamasis kelias). Sankryžoje keisti eismo organizavimo tvarką, draudžiant kairinius posūkius;
Telšių r. sav. kelio Nr. 4606 Telšiai-Lieplaukė-Plungė 0,0-2,3 km. ruože takų įrengimas šalia kelio arba ant kelio pylimo ir atskiriant apsauginiais atitvarais;
Lazdijų r. sav. kelio Nr. 2503 Veisiejai-Kapčiamiestis 0-5 km. ruože pėsčiųjų tako įrengimas dešinėje kelio pusėje šalia pylimo arba ant pylimo, atskiriant mediniais atitvarais, atitvarų pakeitimas mediniais, kad derėtų prie kraštovaizdžio, greičio ribojimas kelyje iki 70km/h;
Tauragės r. sav. kelio Nr. 4505 Tauragė-Vališkiai-Sakalinė 2,42-5,77 km. ruože pėsčiųjų tako įrengimas dešinėje pusėje. Reikalingas plotis 2,50 m;
Telšių r. sav. kelio Nr. 4635 privažiuojamasis kelias prie Degaičių 1,9-3,7 km. ruože pėsčiųjų takų įrengimas su saugiais praėjimais per kelią Nr.160 ir geležinkelio pervažą;
Plungės r. sav. kelio Nr. 3205 Plungė-Žlibinai-Žarėnai 0,0-5,0 km. ruože pėsčiųjų-dviračių takas dešinėje pusėje su praėjimu pėstiesiems;
Klaipėdos r. sav. kelio Nr. 2202 Klaipėda-Veiviržėnai-Endriejavas 7,760-8,990 km. ruože plato ties kapinių ir Lėbartų kaimo ribomis, greičio ribojimas. Kelio platinimas nereikalingas;
Pakruojo r. sav. kelio Nr. 2903 Rimšoniai-Klovainiai-Rozalimas 8,12-10,66 km. ruože šaligatvių takų įrengimas abipus kelio, iškilų sankryžų įrengimas;
Mažeikių r. sav. kelio Nr. 2708 Tirkšliai-Bugeniai 1,0-2,5 km. ruože takų įrengimas;
Kretingos r. sav. kelio Nr. 2303 Kretinga-Kūlupėnai 2-5 km. ruože pėsčiųjų-dviračių takų įrengimas;
Telšių r. sav. kelio Nr. 4615 privažiuojamasis kelias prie Germanto ežero nuo kelio Telšiai-Alsėdžiai-Barstyčiai-Skuodas 0,0-1,9 km. ruože takų įrengimas (2,50 m pločio) dešinėje pusėje;
Plungės r. sav. kelio Nr. 3201 Truikiai-Prūsaliai 5,8-9 km. ruože pėsčiųjų dviračių takų įrengimas ruože ir Prūsalių gyvenvietėje;
Mažeikių r. sav. kelio Nr. 2715 Skuodiškiai-Ketūnai-Plinkšės 0,0-7,0 km. ruože Skuodiškiai-Ketūnai-Plinkšės greičio ribojimas iki 70 km/h, dėl tako įrengimo neaišku, takų įrengimas Plinkšių gyvenvietėje;
Klaipėdos r. sav. kelio Nr. 2207 Dreižiai-Agluonėnai 5,116-6,118 km. ruože plato gyvenvietės ribose ir gyvenvietėje, gal takai;
Kauno r. sav. kelio Nr. 1903 Akademija-I fortas 0-3,5 km. ruože sankryžos su keliu Nr. 140 sutvarkymas privedant takus iki perėjų bei šalia esančios nereguliuojamos perėjos naikinimas (kelias Nr. 140). Akademijos gyvenvietėje plato sankryžų įrengimas, stovėjimo vietų ženklinimas bei papildomų takų įrengimas. Sankryžoje su kelio A5 jungiamaisiais keliais žiedinės sankryžos įrengimas arba skiriamųjų salelių įrengimas. Sankryžoje tarp Akademijos ir Noreikiškių žiedinės sankryžos įrengimas arba pertvarkymas į standartinę trišalę sankryžą su salelėmis. Noreikiškėse pėsčiųjų takų įrengimas abipus kelio (gali būti šaligatviai). Nuo Noreikiškių iki forto įrengti taką kairėje pusėje. Kelio vingį šalia forto paženklinti ir kelyje, prieš jį įrengti plato. Kelio pabaigoje esančioje trišalėje sankryžoje įrengti mini žiedinę sankryžą, neplatinant esamo kelio ribų, tik sutvarkant vidiniu posūkių spindulius;
Kauno r. sav. kelio Nr. 1942 privažiuojamasis kelias prie Domeikavos 0-1,5 km. ruože pėsčiųjų-dviračių takų įrengimas kairėje arba dešinėje pusėje;
Prienų r. sav. kelio Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus 46,2-49,2 km. ruože ivažiavimuose į Balbieriškį įrengti iškilas skiriamąsias saleles kairiajam posūkiui, sumažinti nuovažų skaičių, įrengti asfalto dangą prie kelio Nr.130;
Kauno r. sav. kelio Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus 6,7-7,05 km. ruože siaurinti eismo juostų plotį, įrengiant ilgą skiriamąją juostą su kairiniais posūkiais pagrindinėse sankryžose;
Šilutės r. sav. kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda 190,17-190,72 km. ruože skiriamųjų salelių įrengimas;
Šakių r. sav. kelio Nr. 3807 Kiduliai-Gelgaudiškis-Gerdžiūnai 25,6-28,0 km. ruože pėsčiųjų-dviratininkų tako įrengimas ir kitos eismo saugumo priemonės;


Planuojamos ūkinės veiklos poveikio Europos ekologinio tinklo „Natūra 2000“ teritorijoms reikšmingumas:


Valstybinės saugomų teritorijų tarnybos prie aplinkos ministerijos 2010-07-30 išvada Nr. V3-10.7-1200 „Dėl planuojamos ūkinės veiklos įgyvendinimo poveikio įseigtoms ar potencialioms „Natura 2000“ teritorijoms reikšmingumo“ - planuojamos ūkinės veiklos įgyvendinimas negali daryti reikšmingo poveikio „Natura 2000“ teritorijose esančioms vertybėms ir šiuo atžvilgiu neprivaloma atlikti planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo.

 

Pastabos, pasiūlymai:


Su atrankos išvada planuojamos ūkinės veiklos užsakovas ar PAV dokumentų rengėjas turi supažindinti visuomenę aplinkos ministro 2005 m. liepos 15 d. įsakymo Nr. D1-370 (Žin., 2005, Nr. 93-3472; 2010, Nr. 2-81) nustatyta tvarka ir apie atliktą supažindinimą informuoti Aplinkos apsaugos agentūrą;


Rengti techninius projektus, kuriuose turi būti aplinkosaugos dalis, atitinkanti STR 1.05.05:2004 „Statinio projekto aplinkosaugos dalis“ (Žin., 2004, Nr. 50-1675) reikalavimus.


Pagrindiniai motyvai, kuriais buvo remtasi priimant išvadą:


Visi planuojami eismo saugos priemonių įdiegimo darbai bus vykdomi ant jau esamų kelių ar jų gretimybėje.


Šiam projektui yra gauta išvada dėl planuojamos ūkinės veiklos įgyvendinimo poveikio įsteigtoms ar potencialioms „Natura 2000“ teritorijoms reikšmingumo (2010-07-30, Nr. V3-10.7-1200), kad planuojamos ūkinės veiklos įgyvendinimas negali daryti reikšmingo poveikio „Natura 2000“ teritorijose esančioms vertybėms.


Nagrinėjamų ruožų techniniai projektai bus rengiami pagal specialiąsias planavimo sąlygas, todėl planuojami eismo saugos priemonių sprendiniai, patenkantys į kultūros paveldo vertybių teritorijas ir jų apsaugos nuo fizinio poveikio ar vizualinės apsaugos zonas, bus derinami su Kultūros paveldo departamentu.


Numatomos įdiegti saugaus eismo priemonės nepadidins automobilių eismo intensyvumo.


Priimta atrankos išvada – Saugaus eismo priemonių diegimui 86 kelių ruožuose poveikio aplinkai vertinimas neprivalomas.